30 Temmuz 2009 Perşembe

Bana Müsâde...


Hanimiş: Herkes tatillere çıkarmış, keyif çatarmış da biz (yani ben, Can ile Canan) hâlâ çırpınır mıymışım?
E, bizimki de CAN bir yerde dimi?

Desem de yalan!
Genel olarak uyuz biriyimdir, tatil matil de sevmem pek. Yani tatil anlayışım başkalarına uymaz. O açıdan şeyettim.


Son günlerde şöyle bir kafamı ellerimin arasına alıp düşündüm de... Her ne kadar görmemezlikten gelmeye yeltensem de... Eksik kalmış ve tamamlanması gereken bazı şeyler var. E yorgunluk da var tabi. Üstüne bu aralar (başta Radikal ve Taraf olmak üzere) medya sitelerine de fazlaca takılmaya başlayınca... Fark etmemek elde değil ki CANAN elden gidiyor. (Bir koltukta iki karpuz taşınmaz misali.)

Velhasıl kısa süreliğine kaçıyorum. (Becerebilirsem tabi...)
Yine becerebilirsem, blogumda bazı değişimler yapıcam. (Bu kaplumbağa hızıyla, tavşan başlayıp kaplumbağa evrimleşmesiyle mi?) :P
Belki eksik kalan ve "bunları yazacağım" dediğim bir kaç şeye girerim, "Şeyini şey ettiğimin şeyi"ne! Belki Gündemdekiler filan... Ha bir de üniversite seçimleri ile ilgili bir iki şey belki.
Artık idare ediverin. Solda Arşivlerden seçkiler var. Oraya alalım sizi? Her kimseniz ve nerde yaşatılıyorsanız.


DİP NOT: Sonunda ben de "Hanimiş"li bi yazı yazabildim ya! Şükür yarebbi :)

Hiç yorum yok: