1 Ocak 2011 Cumartesi

 Aralık 2010-devam

2010'un son günlerine dair birkaç not düşmek istiyorum. TSK'nın internet bildirisinden bazı yumurtalı saldırılara, üniversitelerdeki gelişmelere...

Hem başka işlerle uğraşıp  hem de gündemin akışına yetişebilmem ne mümkün!  Dilerim yeni yılda şu ZAMAN sorunum ve dikkat dağınıklığı sıkıntımın ibresi olumlu yöne kayar  (azıcık ucundan da olsa dünyalar benim)!

Bir de bu aralar Frontierville, Cityville gibi Zynga oyunlarına da sardırdığımı eklemek isterim.  Arkadaşlarım artık Facebook'taki oyun paylaşımlarımdan rahatızlıkta hangi seviyedeler diye düşünüp arada sevdiğim klipleri de paylaşmaya başladım birkaç gündür.  Bilmem, gittikçe salaklaşıyorum galiba...

Yine çeşitli yorumlara yer vermeye çalışıcam.  Sevahir Bayındır üzerine çalışıyorum şimdi.

Hiç yorum yok: